Sjuk & Glass!!

Hej!

Sitter nu här framför datan mår bättre än vad jag gjorde imorse. Mådde dåligt så jag gick inte till skolan idag. Vi kanske ska hälsa på mormor sen eftersom hon ska åka hem på söndag till Turkiet. Jag skulle jätte gärna vilja följa med till flygplatsen men jag ska ha dans om min lärare är lite sträng när det gäller om man kommer försent eller om man inte kommer alls. Han sa att om man missar en eller två träningar får man inte uppträda.
Jag går på kurdisk folkdans. Hoppas tjejerna har kul på sin utflykt. Om jag ens skulle ens komma till skolan skulle jag iallafall inte följa med för att dom skulle på längdskidor (tror jag det hette så). Och man var tvungen att skaffa skidor själv och jag skulle inte kunna göra det. Så jag skulle få stanna i skolan med några andra i skolan t.ex Aida och det skulle vara kul men jag blev ju sjuk.
Jag är sugen på Ben och Jerrys just nu.

Mina tre favorit smaker:


 

Fast jag gillar också Strawberry Cheesecake.

Kram /Berfin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0