Hmm..<3

Hejjsan, idag har jag kollat på 2 filmer, bee movie, och nån annan kommer inte ihåg vad den hette. Imorgon ska jag åka skidor med Ellen, Johanna och Ida, det är iaf dem jag vet kommer följa med. Idag ska jag laga mat, lite sent? Nej, tror inte det iaf. Simon är typ hos nån kompis, mamma fixar naglara och pappa är i malmö och jobbar. Så jag är ensam hemma, kuul! Vad ska jag laga för mat..? Har ingen aning! Det här är iaf mitt försa inlägg idag! Jag har varit ganska seeg, men nu måste jag fixa mina skidor, kläder, mat och matsäck..? Heter det det? Hahah, Det kommer nog endel bilder imorgon, tror jag..? Men nu måste jag fixa kläder, haha
 
En bild från Norge, det va jätte fint där... <3

Heta pussar från Mooa <3

Kommentarer
Postat av: jojjo

Jag är sjuk så jag ska nog inte åka skidor imorgån

2010-01-28 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0