Hejj, <3

Tjejtestet

(x) Du kramar dina vänner när ni träffas

(x) Du använder mascara

(/) Du använder kajal/eyeliner

(x) Du använder brunkräm/foundation

(x) Du andvänder puder

( ) Du tar foundation på läpparna

( ) Du använder täckstifft

( ) Du använder läppglans

(x) Du har pussat en annan tjej på munnen

(x) Du har alltid din mobil med dig

(x) Du gillar remixade låtar

(x) Du älskar söta mobilsmycken

(x) Du har hål i öronen

( ) Du sätter Z istället för S

(x) Du älskar rosa

(/) Du använder hårspray

(x) Du gillar dekorationer

(x) Du älskar att shoppa

( ) Du har tagit denna listan från en annans bilddagbok

(x) Du har kontakter på din msn som du inte känner

( ) Din mobil är rosa 

(/) Du lägger till H i slutet av vissa ord

(x) Du har rosa nagellack

(x) Du har färgen rosa som temat på din msn

Hahah, jag har inte alls mycket att göra, jag väntar på att pappa ska komma hem, så jag får reda på lite saker om ikväll. Pratade nyss med honom, och han kommer om ungefär 2 minuter. Men sen måste jag fixa mig, även fast det bara är ett litet barnkalas så vill jag inte gå dit som en luffare..? Livi kanske inte följer med, hon kanske inte hinner, hon ska med Agnes, Johan och Ingrid och handla, men dem kanske inte kommer hem innan 4. Då får jag åka själv. Kuul! Hahah, vad ska jag ha på mig..? Men innan jag åker, slänger jag in en bild på min outfit, haha. Det blir nog något ganska lätt. Typ som jeans och en tröja..? Men jag tror jag vet vad jag ska ha nu, men jag lägger ändå upp en bild. Nu kom pappa hem, han har åkt skidor. Intressant haha.

Pussar och kramar Mooa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0