HEEJ

Jag heter Berfin även kallad Beffi,Baffa,Bafolia under en tid kallade vi mig till och med Bibbi men det låter gammalt...... jag jag har iallafall många olika smeknamn men ingen kallar mig t.ex Baffa. Jag gillar att vara med kompisar se på film (är en riktig nörd när det gäller filmer)har nog lärt mig det från brorsan. Jag vet att jag är seg. Alla andra tjejer har typ redan lagt in sitt andra inlägg medas jag är på mitt första men aja. Syns ikväll eller imorgon vem vet...........



En film som är värd varenda liten krona du betalar för att se den på bio. Den är så himla.
//Berfin

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Berfin skulle du vilja gästblogg på min blogg om Avatar? Snälla om du vill ring mig så får du lösenordet

2010-01-28 @ 12:29:36
URL: http://filmunder15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0