Svar på frågor Ellen och Johanna

Varför bestämde ni er för att skapa en blogg tillsammans?

Johanna: För att det var kul och vi viste att jag antagligen skulle byta skola och vi skulle splittras så bloggen är för att hålla kontakten...
Ellen:Jag håller med Jojjo, i början var det för skojs skull, sen när klassen splittrades och alla gick åt olika håll så var vi tvungna att hålla kontakten, haha precis som Jojjo! ;)

Har ni några dålda talanger?

Johanna: Självklart....nej jag vet faktiskt inte...jag är sjukt bra på att komma ihåg texter...gud vilken tråkig talang...MEN JAG KAN OCKSÅ GÖRAVOLTER NER I VATTNET från...3:anoch så är jag allmänt BÄSTpå vatten saker!!! 
Ellen: Jag är grymt bra på att vara seg, jag kan ta båda fötterna över huvudet...ser väldigt wierd ut :P och jag kan...ta fötterna över huvudet åt andra hållet...asså genom att böja rygger bakåt, :)

Bilder kommer... // Johannis och Ellinisoo♥

Men nu har vi inte tid att sitta här, LET´S DANCE!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0