Somewhere in Brooklyn

Sitter och lyssnar på "Somewhere in Brooklyn" med Bruno Mars, jättebra låt!

Idag hade vi So-prov, fick VG är jättenöjd!, hade inte läst på så bra så jag hoppades på G...
När vi slutat gick jag, Jojjo, Lollo och Fredrik till Jakob W men när vi kom gick Ida och Louise L synd :( ... Men vi stannade i typ en halvtimme... Sen var jag tvungen att gå men Jojjo följde med :D
Når vi kom hem tog vi en pralin, spelade ett spel, tittade på TV men sen var Jojjo tvungen att gå...
Ja och nu sitter jag här och tar bilder med pappas data ;)
Haha, bjuder stort!! ♥
Ps.har inte bloggat så mycket, vet, men vi hade massa plugg! Men nu är det snart LOOOOOOOOOVV!!!!!!
hare gött//Ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0