SKVALLER



IDA OTROGEN...
vi har nu fått reda på att Ida är otrogen, hon har minst två äktenskap och två förhållanden.
Idas ord: det är väl inget speciellt med det. Ibland så räcker det inte med ett förhållande för mig och jag har ju haft fler samtidigt. Dessutom så kändes inte mina både äktenskapen så speciella.
Vi har pratat med en som har ett äktenskap med Ida som har berättat att de var "lita fulla " och tänkte ha lite kul men dagen slutade med två äktenskap för Ida .
Vi har även pratat med emelie som har ett förhållande med Ida.
Emelies ord: jag märkte ju i början att hon hade något på gång. En gång flörtade hon med en annan när jag var bredvid. Jag blev väldigt upprörd. I början blev jag väldigt ledsen av Idas bätende. Jag jobbar på det och jag vet att jag är Idas favorit.

Ida har nyligen valt att skapa ett till förhållande och hon är väldigt nöjd över sitt val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0