Visste ni att.....

Visste ni att Marabo har gett ut en ny "smak" som är polka! Den verkar faktiskt ganska god. Soory att jag inte bloggat men det har vart lite annat i vägen + att jag ska ha fest imårn och måste städe och fixa och sånt och beställa smörgås tårta tills imårn =S men men jag kan inte skylla på det jag erkänner JAG ÄR JÄTTE DÅLIG PÅ ATT BLOGGA!!!!! fast jag verkar inte vara ensam om det ... Eller hur tjejer (förutom ida) Jaja nu måste jag göra nått annat......tror jag..typ kolla på tv.....jaja hej då och puss puss P.S tjejer köp nått fint till mej D.S P.S.2. Jag är lite utanför idag och var det idag för dom andra tjejerna stack på "secret mission" buhu stackars lilla mej D.S P.S.3. Jag skoja bara att jag är utanför.....tror jag....D.S jojjo

Kommentarer
Postat av: Dilsa

Ego!!

2010-04-22 @ 20:55:15
Postat av: Berfin

Vad taskigt hon skojar ju bara! Kom aldrig in till vår blogg igen!

2010-04-23 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0