solduscha

Hej bloggen

Idag ska jag och Fanny solduscha, kommer bli bruun! Hahaha, fast mina päron vet inte om det, höhö..
Men jag och Emelie ska snart dra till tuben och åkt till Sandborg. Sen ska Ullis skjutsa oss till Hammarby sjöstad, och där ska vi sola. Jag kanske kommer få lite bilder, och om jag får det kommer jag lägga upp dom. Emelie kom hem från Egypten igår kväll klockan typ 9..? Och hon är fett bruun! Så hon följer bara med, hon ska inte duscha.
Jag han kommit in på Enskadeskolan btw :)

Aja, så här ser jag iaf ut nu, osminkad!

Men måste ha svarta kläder, för det färgar av sig <3

// Mooa <3

Kommentarer
Postat av: Berfin

Jag kom också in=)

2010-04-10 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0