:O


Hej bloggen......

Jag sitter i simons rum, och om han fick reda på det skulle jag ligga jävligt illa till......
Han har fett äcklig stol btw...

Jag vet.. Jag har inte bloggat på ett tag, men assa jag har typ inte pallat eller nått.. Min kusin är iaf här, vi har varit på Bounce! As kul, lite soligt i slutet.. De har gjort en hyllning till "The king of pop" och jag fick gås hud under hela föreställningen!
Snart måste jag ner jag joina de andra vi ska typ spela spel m.m.
Jag verkligen försöka göra lite intressanta inlägg, men min dator har gott sönder -.- hihi.. och blogga lite oftare..

Puss hejj messar dig // Mooaaa <3

Någon random bild från brors datooor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0