Me so sorry=(

Så ledsen att jag inte har bloggat på två - tre veckor men jag har en massa so att göra klart innan påsklovet så att jag slipper att göra på lovet. Jag kommer nog bli klar idag! När jag är klar kommer det att bli ganska skönt för jag slipper göra läxor på lovet.

Jag ska åka bort under hela lovet (Jag ska till kusinen i Vadstena)  och jag vet inte när jag kommer hem det blir nog på lördag nästa vecka.
Men iallafall jag kommer inte att kunna blogga som ni vet men dem andra tjejerna kommer nog att blogga tror jag. Jag vet inte riktigt vad dom ska göra på lovet men det blir iallafall inga inlägg från mig hela veckan.
Jag skriver det här nu för att jag hinner sen inte ikväll för då vi teater och jag måste hinna bli klar med so och jag måste packa.Men vi syns om en vecka!

Hoppas ni har en glad påsk och får en massa påskägg! =)

GLAD PÅSK!!!

//Berfin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0