@ home :o

Hejsan, ska nog snart träffa Emelie.. (igen)

Inatt har jag sovit hos Emelie. Det va sjukt kul! Hahaha, när jag kom dit typ började vi snacka om Morris (Emelies katt) och jag började stor gråta! Jag grät fett mycket, jag blev fan svullen xD hahahah, sen typ flummade vi, och gick hem till mig och hämta mina saker, och köpte godis. Sen när vi kom hem till Emelie igen typ åt vi sen typ chattade..? Sen kollade vi på new moon och amagedon (stavning, har ingen aningen) Hmm.. Sen när klockan typ va tre stäckte vi och låg och snackade. Och somnade vid typ halv 4-4.

Igår va det fett skojj, hihi.. Pallar inte skriva om det nu, tyvärr. Och det är Johanna och Ida som har alla bilder..

Men jag kanske ska ut nu och träffa Emelie, och kanske några andra? Jag venne. Fast det är inte säkert att jag ska det. Sen ska Emelie kolla på katt. Fast typ 6 eller nått. Och jag hoppas de köper någon gullig katt. Saknar katter xD
Men jag tror inte jag ska till Emelie..? För dom vi skulle träffat ska vi inte träffa, och jag venne om bara jag och Emelie träffas då?

Ajaaaaaaaaaaaa Många Pussar från Mooa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0