HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ

HAAHAHAHAHAHAHAH, GODMORGON ALLA LÄSARE

Jag är typ flummig 24/7

Hihih, imorgon ska vi shoppa, fast jag har shopping förbud. Hihi.. Fast jag kommer säkert köpa typ behåar och typ linnen/tröjor. Eller det är vad ja vill iaf, jag har fått 500 av mamma, fast jag venne om jag får ta dom, skulle egentligen köpa mat... Hihi
Jag har inte varit i skolan idag, men ni typ messar jag och kollar på tv.
Jag pratar med livi, och hon tyccker jag jag fett bortaaaaaaaaaaaaaaa xd
Hahahahahahha, nu la mitt Internet av grr.. xD
Fiin..?
Bilden är från solduschen xD
Hahahah, tog bah nån random bild, men assaaa fannynynynyny, jag ät fortfarande svullen på min arm, och har typ fått små blåmärken sen du bet mig i armen, ahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah <3
Hahahahhahahhahah, jag är trött, aja.. Puss hej // Mooa <3

Kommentarer
Postat av: Ida

du bah: fin..?

När det e jag som lagt upp den?

2010-04-16 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0