.........................

Hello vet att jag inte bloggat på länge men jag har inte orkat och inte hunnit. Som ni kanske vet ska jojjo ha en kändisfest imorgon. Jag ska nog vara Alicia Keys.
Ellen ska vara Avril Lavinge (tror man stavar så)
Jojjo ska vara Shakira Shakira. Hehe
Jag tror Moa ska vara Lady Gaga vet inte riktigt men sa att hon kanske skulle vara det.
Aida vet jag inte alls hon har inte sagt ett kanske eller nått så vi får se. Hon hittar säkert på någon.
Men nu måste jag gå och lägga mig jag lägger in bilder imorgon innan jag går till festen fast bara om jag hinner för jag ska platta håret och smika mig (det blir rökiga ögon alltså ganska mörk)
Hej då och god natt=)

//Berfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0