:@

Nej, nu är jag arg!

Assa shiit! Fan va dålig uppgradering det har blivit! Jesuus!
Nu måste det ändras!
Okej, jag kom hem i tisdags och på onsdagen träffade jag Livi en snabbis sen stack jag på träning. Det va ganska kul. Haha, jag blev skiit flumm. och typ jag och Fanny, sprang runt och kasta snö och sand på varandra... Hahahaha, sen visade det sig att Lukas Kitti satt i bilden med sin pappa för att hämta Karro.. Hahahaha, och han så allt vi gjorde.. PIIIIMSAAAAAMT!

Sen på kvällen på onsdagen, träffade jag Molly. Och vi hade det skojj, vi va fett HYPER! Hahaha, vi köpte kinderägg, och cider. XD haha, sen blev allt knasigt xd
Iaf, vi stack hem till henne, och vände direkt. Och gick hem till mig, och hämta stuff. Och Marc/kus sa att jag skulle leka runkbulle med Edvard och Simon, att jag skulle runka av dom assa.. Men då gick jag ahaha. Sen slagga jag hemma hos The Skoog Family. Jag och Molly kollade på "Fame" och "Did you hear about the Morgans?" Tror den heter det iaf..?

Igår,
Gick jag hem till Fanny. Och vi typ gjorde inget..? Klockan tio i nio cyklade vi hem till mig och hämta mitt stuff. Haha, jag hade lämnat det hemma. Och sen när klockan va nio kollade vi på "supersugen". Den är så sjukt rolig. Och vi typ bråkade med ett tjockt stort äckel. Hehe. Sen däckade vi. Eller Fanny slog mig så mycket att jag blev medvetslös xd haha.

Och Idag
Jag stack från Fanny klockan 4 typ..?
Och när jag kom hem följde jag med pappa till bea. Mamma ska på fäääst xD haha, men hon ska på middag med en kompis. Sen ska min käraste broder typ till Marc/kus och fästaaaa xD haha. Och jag ska vara med Pappiiii :)

Puss hejj// Mooa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0