Bajs........

Asså förlåt att ingen har bloggat men det är ju påsklov så alla är väl bortresta. Jah jag har ivarje fall kommit hem från landet. Idag har jag vart hos tandläkaren och lagat ett hål....Det gjorde bara lite ont när jag skulle ta bedövningen, men jag överlevde tror jag....Nu ska jag i varje fall ut och cykla med Ellen jag ville ta fram tamden cykeln men det är kanske lite tidigt? Äh jag tar min vanliga lilla cykel. Imårgon ska jag ha min loita/punkrock stil jag ska fråga om Ellen hänger på. Om två dagar fyller jag 13 JOHO!! Måste gå eller igentligen inte men årkar inte skriva mer...>o< Puss jojjo

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Vi måste träffas snart juuuuu. Hah då kan vi passa på skicka videon från hassela som vi glömde också :)

2010-04-06 @ 20:25:32
URL: http://haallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0