Good Morning Suckers!

HeyyOu..
Haha, just nu tar jag det jävligt lugnt i soffan, har inte planer för dagen, men jag hoppas på att träffa någon, men vi får helt enkelt se, jag orkar liksom inte ta upp luren o ringa. Och då kanske ingen ringer mig heller. Men vi får ta dagen som den kommer! Jag skulle egentligen åkt till Romme med pappi, men han är sjuk så det blev inte riktigt så, bror min åkte till Romme med några kamrater klockan halv 6 imorse. Så han kanske åker skidor nu (?) :)
Iaf.. Igår spelade ju jag fotboll. Det gick extremt dåligt. Första matchen förlorade vi med 9-1 och jag blev skadad, kanske så jävla hårt, jag menar, om jag verkligen ville spela skulle jag ju gjort de. Men jag ville inte, och de gjorde hyfsat ont när jag sprang. Men sen när vi skulle värma upp till andra matchen kändes de som om att mitt ben åkte ner i foten. Alltså inte som om jag bröt benet. Men det gjorde extremt ont.. Och då slutade jag spela eftersom det gjorde ont.. Haha, klenchey..! HÖHÖH. Sen drog jag hem, och sov tills att simon kom upp och kollade på mig.. Hahhahaha, asnära. Då vaknade jag, och då gick han ut och rökte. Det va knas.. Sen somnade jag om och vaknade runt tre tiden. Och då va jag tvungen o fixa mitt rum och packa ihop mina saker jag skulle ha med till pappi. Det blev två väskor tillsammans vägde dom väl typ.. 10 kilo.. Hahaha, det va astungt. I ena väskan hade jag typ 10 skolböcker, och dator.. laddare osv.. I andra smink och kläder.. Pappa kunde inte komma o hämta mig, så jag fick ta bussen. Missade den med typ två minuter.. Så jag fick vänta i en kvart kanske tills att den kom. Men jag kom iaf hem. Hahaaaa.
Ska äta lite frulle nu, Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0