vem är ida?

Ida är världens coolaste tjej. Kalla mig självisk, kalla mig självupptagen, kalla mig för självsäker. Jag bryr mig inte, för jag är fan världens coolaste tjej. Inte världens snyggaste, inte världens snällaste, inte världens elakaste, inte världens smalaste, inte världens tjockaste, inte världens tuffaste, men jag är förfan världens coolaste.
Mitt liv äger, det är det bästa som finns. Det har sina brister, men så är det. Det kan helt enkelt inte bli bättre, I love it!

Visst, jag är inte:
*snygg
*kär
*brun
*vältränad

men och? alla är inte perfekta. Men jag älskar det, jag älskar att livet inte är perfekt. Jag har underbara kompisar, både tjejer och killar. Min familj & släkt bryr sig så otroligt mycket om mig, och jag är jätteglad över det! Jag har haft min period i livet då allt känns piss. Men det gör det verkligen inte nu!

Jag skulle kunna hata mitt liv för dessa anledningar:
*jag är förlamad i halva ansiktet
*jag och Arvid gjorde slut förra veckan (eller nåt)
*jag har skilda föräldrar
*jag är sjukt otränad
*det går inte jättejättebra i skolan

Men det där känns bara patetiskt, ärligt. jag bryr mig inte något om någonting av det där. Behövde bara skriva det, haha. Hoppas ni älskar ert liv ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0