SKVALLER

IDA ALKOLIST
vi har nu fått veta nu att ida är alkolist vi har nu fått veta att ida är alkolist och varit det i 12 år. Ida nekar sina problem och säger att hon inte behöver någon hjälp.
IDA: e du helt dum i huvut. Tycker du att jag har problem och ska skippa ölen. Det räcker med att familjen försöker få mig att drick lättöl, fyfan asså.

Tidigt som 2:åring såbörjade idas drickande. Hon gömde rödvinet i en hallonsafts bunke. Men när ida var 5 år så drack hon lite från "saften" och blev vinglid och lite för glad att brorsan kom på henne.

 De andra i jebiam är mycket upprörda och vill hjälpa Ida men hon vägrar att lyssna på de och fortsätter med sitt drickande. de har försökt att träffa och ringa upp henne. 
AIDA: jag har ringt flera gånger men det enda svaret man får i luren är "jag har inga problem din jävel" och sen lägger hon på.
En tår av oro kommer ut ur aidas ögon.

De i jebiam har varit mycket oroliga över ida och harinte fått någon kontak med henne.
Fortsättning följer..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0