2 cool 4 school

Heyy, sitter i skolan med Aida nuu. Hon håller på o fixa håret. Och båda vi två är lite förkylda.. Inte så speciellt Härligt..! Mitt skåp är asfullt.. För jag ska hem till mor idag. Och då tog jag med mig mina saker som ska vara där.. Till exempel, kläder! :) så jag har två väskor i mitt skåp.. + idas saker..! Haha, fullt skåp.se :) Snart ska vi ha No. Jag ligger dock lite efter.. men jag kan jobba ikapp.. :) Efter no'n har vi matematik, och sen B-språk.. roliga ämnen.. fast ne.. Haha, nuuu.. ska jag hämta mina böcker i mitt skåp..! Poss..! ::))

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha gillar du att skriva ".." eller? XD

2011-02-03 @ 16:30:31
Postat av: moa

HAHA, ja..! :D

2011-02-04 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0