Tisdaaag.

Livet Leker, och jag steker.. Nej, jag sitter och degar framför datan. Men vad fan ska man göra?
Mormor kommer snart, så jag har typ inget och göra. Lyssnar på musik, osv.
Hade aschill dag idag. Började klockan kvart över åtta, kom lite sent för jag sov hos Molly och Livi inatt. Myys. Men vi började med Hemkunskap.. Vi gjorde typ havrekakor, eller något sånt. Det va okej. Efter hade vi svenska. Inte för att jag gjorde något, jag och Ida gick till biblioteket och snackade i en halv timme tills med började strömma in folk. Så, vi gjorde inte ett skit. Haha, klockan.. Något va det lunch, pasta och bacon (?) Haha.. Sista lektionen va NO. Ska typ ha läxförhör imorgon på skit jag inte ens kan.. Läge och plugga (y)
Slutade runt halv 1/1? :)

Random Bilder :)

Gustav Antonsson, Tekniska museét

Emelie Ununger, Skolan, i väntan på att börja NO'n

Jag, Ful. Hemma. Ska träffa Felix Åberg.

PussHejjKäraLäsare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0