min underbara dag

tjenare bloggen aida här :)
min morgon var ungefär såhär:
jag vaknar först i min familj och läserbok en timma och sen tv. Pappa och Amel vaknar och kollar på tv med mig. Jag påminner Amel att hon ska fixa födelsedagsfrukost. Jag går tillbaka i mitt rum och får tråkigt så jag ringeralla i familjen men när de ska svara lägger jag på. Efter en stund går jag tilbaks till vardagsrummet och kollar på tv men tror att de ska komma så jag går tilbaks till rummet och läser bok tills jag hör fotsteg. Då släcker jag lapanoch familjen kommer in med våfflor, sylt och grädde medans de sjungeroch jag låssas att jag har somnat om och har somnat om:) 

                                 Happy Birthday To Me



trettonårs kramarfrån aida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS AIDA!!!!!!!!! :D

2010-11-28 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0