gammla vänner!<3

Idag om ca 1 och en halv timme kommer våra kompisar vi inte träffat på eeeeeevigheeeeter! ♥ Febe och Tuva :)
Det var verkligen jättelänge sen vi sågs så det kommer säkert bli ganska tyst till en början...
Det är lite kul för jag tror Tuva var min första kompis :) Vi gick på samma dagis när jag var 2-4 och hon 1-3 :)
De bor i Sundsvall där jag också bodde när jag var liten men sen när jag var 4 och min syrra var 6 fick pappa ett jobb i Stockholm så vi flyttade :( :) MEN om vi inte flyttat skulle jag ju aldrig träffat alla UNDERBARA kompisar här!♥
Det ska bli kul att de kommer!
Igår var jag på ett hundtrim och hjälpte till lite, det var jättekul!
Mest satt jag och klappade hon som klippte hundarnas hundar :)
Den jag klappade mest hette Toller, det var en liten bedlington terrier, jätte söt!♥ Den andra låg mest och vilade...
Dagens hundras blir därför bedlington terrier♥
De har ett ganska speciellt utseende men e dom inte lite charmiga ^-^
//ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0