Dans+hundbok :)

Jag har börjat skriva en bok! En bok som mer än halva jordklotets befolkning kommer tycka är skit och när jag säger att den heter "hunden, människans bästa vän" och handlar om att skaffa och ha hund kommer alla svimma av tråkighet genom att bara läsa titeln, haha :)
Jag har redan skrivit 2 sidor! "jag vet, jätte mycket...host..host" men den kommer inte bli jätte lång...tror jag, hehe
Ikväll är det dans, Yahoo!
Hoppas du kan komma Jojjo! Eller iaf titta på :)
Här kommer världens absolut VÄRLDENS finaste och bästa sång!
Just the way you are- Bruno Mars♥
puss o kram skumbanan!//Ellen♥

Kommentarer
Postat av: The chosen one

JAG TROR DEN KOMMER BLI JÄTTE BRA OCH JAG VILL DEFENITIFT LÄSA DEN!!!

2010-11-29 @ 20:28:49
Postat av: Ellen:)

Tack Mandelmosan :)

2010-11-30 @ 16:25:45
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0