by ida

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat någonting. Har verkligen inte orkat, och har varit fullt upptagen med min egna blogg. Just nu sitter jag & chillar med Linnéa (framför en varsin dator) och surfar runt lite.

Hittade ett test på en blogg, och nolifer som jag är så gör jag det! Enjoy girls! ;)

Är du...
kär? Kanske
lång? Nja, 1.67. Medellång(?)
lycklig? Lite.  
oskuld? JA!
blondin? YES!
på g med någon? Nä.

Har du...
ett förhållande nu? Nä!
pussat en kille/tjej? Båda.
haft ett seriöst förhållande? TYP INTE, haha. 
dissat någon och ångrat dig? Närå.
varit fjortis? Euw.

Vem var..
Det senast du kramade? Linnéas mamma! 
Det senast du pussade? Hm. Tjej eller kille?
Det senast du höll handen med? Oj, ingen aning!
Det senast du smsade: Cornelia.
Det senast du fick sms ifrån: Jakob!
Det senast du ringde: Nelly, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0