Newroza ta piroz be!

Det jag skrev betyder grattis på newroz kan man typ säga. Newroz är då kurde firar sin frihet från en ond kejsare jag orkar inte berätta hela berättelsen för den är ganska lång. Men idag var vi i Kista Galleria vi shoppa för det mesta till min brorsa han fick tre FULLA!!! påsar och som ni kanske förstår så är jag avundsjuk för han gillar inte ens att shoppa. Men nu till det jag köpte (lät lite själviskt), Jag köpte en jeanskjol en lång cardigan och en top alla från JC. Nått som jag också är glad för för är att mamma har lovat att köpa vita eller ljusrosa converse!!
Min brorsa fick ett par svarta med en tunn sula jag tror att man säger så iallafall dom som är den nya versionen av coverse (tror jag)
OJ! nu måste jag gå och lägga mig hej då!

//Berfin

Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in för att önska dig en trevlig dag, kram! :)

2010-03-21 @ 14:59:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0