Ut igeen! ♥

Hejsan alla läsare!
Snart ska jag ut och träffa Milan Arvid och Lukas, det kommer bli kul..? Tror jag..
Jag träffade Arvid och Milan igår kväll, kom hem vid 10.. Det va ganska skojj, när vi va på väg hem blev dom fett rädda xD Fast det vet dom inte xD
Arvid gick runt med en planka.. Och Milan bah: Vad skulle ni gjort om det kom en zombie nu..?

Hahaha, det va kul, sen gick jag hem, och dom gick hem, somnade typ 1 hah.. Och nu idag ska jag träffa dom igen, och jag och Lukas ska ha sex.. På skolans toa...

Hahahah, jag ska försöka fotta lite, så ni ser vad som händer hahaha..


Jag har inte tänkt på att snön börjar nästan försvinna nu, det är typ +grader!! <3 :)

Mycket kärlek från Mooa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0