today :)

Hehe, hejsan, förlåt att jag inte bloggade igår kväll, men när jag kom hem så orkade jag inte sätta på datorn oh så, men iaf, festen igår va sjukt kul, jag Molly och Livi stannade typ 1 timme längre är dem andra, först kollade vi på "27 dresses" (stavning?) och sen på "på smällen". Jag tyckte båda filmerna va jätte bra, jag hade redan sett "på smällen" men vi såg inte klart den. Jag va jätte trött igår kväll, så jag kollade bara på en film med mamma, sen messade jag med Rille hela kvällen, ellere jag somnade.. Haha, han skrev det, han skrev "Moa sover..." Haha, förlååt! Hehe.. Just nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle - Nothing Can Change This Love (Sam Cooke Cover)

Den såg jag live i fredags, jätte bra då! Vad tycker ni..? ♥
Han är så gulliiiig! ♥
// Moa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0