Haallluuuu

Hej alla läsare hur mår ni? Jag mår bra♥
Jag vet att jag inte har bloggat mycket men den kommer bli en väldigt stor förminskning med inlägg denna vecka.
För att Ida och Moa ska till Lappland, Jojjo ska åka till Hassela men jag vet inte om hon har internet där men jag tror inte det och Ellen ska vara på nått skidställe jag vet inte vart. Och Aida vet jag inte vad hon ska göra men det blir nog bara jag och hon som bloggar.Jag kommer säker att gå runt på stan med syrran eller nått.
På fredag ska jag på en kvinnofest med mamma det ska bli kul!=)
Det är den kurdiskakvinno föreningen som har en fest eller middag jag vet inte men festen skulle vara på en resturang. Jag ska göra lite olika saker ska nog se Alice i Underlandet med brorsan. Det blir nog 3D!
Har velat se den filmen sen jag hörde att dom skulle göra en ny version.
Måste gå nu Hejdå!

//Berfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0