God morgon!♥

Jag verkar vara den enda i hela världen som är vaken.
Haha, nej inte riktigt.. Hela familjen sover och ingen svarar på mina sms. Klockan är bara halv nio, och jag vaknade runt åtta. Fråga mig inte varför.

Igår var jag, Berfin och Johanna iallafall på Moas fest tillsammans med Moa (såklart), Fanny, Molly och Livi!
Vi hade jättekul och vi åt tacos och kollade på "I taket lyser stjärnorna" och alla grät.

Jag tog superlite bilder under kvällen och här kommer några iallafall:




Puss, Ida

Kommentarer
Postat av: Meriem

Haha, okej:)

Aidas lilla syster är gullig!=)

2010-02-21 @ 09:23:07
URL: http://merreee.blogg.se/
Postat av: jojjo

Jag grät faktiskt inte bara nästan jag tyckte inte filmen var ssååå bra fast jag tyckte den var bra den var ganska förutsägbar för jag har ju hört andra prata om den så jag visste typ vad som skulle hända.

2010-02-21 @ 10:37:18
Postat av: fanny

jahapp, det handlar ju om att bjuda på sig själv.. -.- älskar dej moa. Grattis gumman btw <3

2010-02-21 @ 20:40:35
URL: http://kungfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0