Feest!


Hejsan..

Igår hade jag typ middag, vi åt tacos och kollade på "I taket lyser stjärnorna". Den va sjukt bra!

Jag tog en del bilder igår kväll runt 10.. Här kommer gårdagens bilder:



Middagen, <3

Haha, under filmen, (tror jag) Flumm..? =)

Hahaha, fina va är..?! <3

Haha, filmen <3

Ida, Berfin och Johanna!! Skoooj!!!! <3

Höhö, Idaa, Fanny and Mee! Hehe <3

Haahah!! Emm, tror inte jag behöver förklara bilden xD

Så sjukt gullig bild assa!! Älskar er bååda <3

Lilla Söta Livi Skoog Widen..<3

"Ja må hon leva.." Hahaha <3

Bäääässttttaaa Kompisarna ever!! <3

Hahahahahaha!!!!!!!!!!!! Vi är fan bäässt! Det är bara Molly som saknas! <3

Jag och Molliiisen <3

SÅ SJUKT SÖT BILD!!!!!!!!!!!

Det va bara några bilder av alla som jag tog xD

// Moa<3

Kommentarer
Postat av: ellen

grattis MOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)=D;P

2010-02-21 @ 19:52:16
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0