Dagens dag :) ♥

Hejsan, idag har vi haft SO-prov, och det va inte alls kul, fast vi jobbade i grupp. Jag va med Ida Léon och Leo.
Jag började nyss blöda näs blod! Det va inte kul, så nu mår jag illa :s Här kommer lite bilder:
Hjälp, blodet rann ner i min mun!
Franska, ni får inte läsa vad det står, för det är inte franska, det är en lapp till Ida :)
Jag orkar inte lägga upp fler bilder från dagen, har ine så många heller. Jag tog inte nån "dagens outfit" bild, men jag kan ta en nu.. ♥ Ida kommer snart och vi ska bara käka sen ska vi dra in till Eriksdalsbadet :) ♥ bloggar senare // Mooa ♥

Kommentarer
Postat av: jojjo

var inte du sjuk??? ##

2010-02-11 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0