yeah i know u like it



Har du någon gång i december..
Blivit kär?
Yesbox!
Blivit tillsammans med någon? Yeah!
Kysst någon? Jaa
Kramat någon? Haha, ja
Haft sex? No
Sagt jag älskar dig? Jaa

Berätta om var & när & vem..
du kramade någon -
I hallen, en timme sen, mamma.
du pratade med någon - Där jag sitter nu, en sekund sen, Göran.
du sa "jag älskar dig" till någon du är kär i - På bussen, i onsdags, Arvid.
du kysste någon - På bussen, i onsdags, Arvid.
du pratade i telefon med någon - Hos pappa, igår, mamma.

Dina vänner..
Är du avundsjuk på någon av dina vänner?
Absolut, men jag är nöjd med mig själv.
Är det någon av dina vänner som du inte gillar? Haha, nej!
Är du kär i någon av dina vänner? Jag är vän med Arvid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0