Tidsfördriv.

Jag har insett att min senaste kyss var: Kanon
Jag pratar: Ganska mycket
Jag tycker om: Mina vänner
Jag avskyr när folk: Drygar
Min bästa vän är: Livi (?)
Min första vän heter: Ingen aning :o
Kärlek är: Underbart & förjävligt
När jag borstar tänderna: Speglar jag mig
När jag lagar mat: Blir det panpizza
Jag tänder på: Bruna Snygga killar
Det sexigaste yrket är: Vene
Det är charmigt när: Ler/skrattar
Jag är rädd för: Att bli lämnad
Den värsta känslan är: Rädsla
Den bästa känslan är: Lycka, när livet leker
Jag är bäst på: Skrika & sova
Jag är sämst på: Att koncentrera mig
Om jag va ett djur skulle jag vara: En katt
Jag kommer alltid att vara: Moa
Det finaste som finns är: Finns mycket fint
I sommar: Ska jag bli svart
Sist jag grät var: Igår (?)
Jag kan: När jag vill
Jag kan inte: Det finns mycket jag inte kan
När jag vill tänka går jag: Till sängen
När jag bakar så bakar jag: Sockerkaka/chokladbollar
Min mobiltelefon är: Cp
När jag vaknar på morgonen: Vill jag somna om
Just nu tänker jag på att: Jag vill sova
Bebisar är: Knubbiga, mjuka och söta
Idag har jag: Vaknat, varit hemma
Ikväll ska jag: Plugga (?)
I morgon kommer jag: Gå till skolan & kanske träffa David
Jag vill verkligen: Sova nu

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0