Saker du kanske inte visste om mig..

Jag var en pojkflicka i några år. Jag köpte för det mesta bara killkläder, umgicks mest med killar osv. Jag brottades mycket hellre med killarna på rasten än att leka med Bratz med tjejerna.

Jag och Cornelia lärde känna varandra via mail. Det började med att min lillasyster och min pappa åkte utomlands och träffade en familj. Tjejen i familjen (Cornelia) var lik mig sa pappa, och jag fick hennes mailadress. Efter några dagar/veckor träffades vi för första gången!

♥ Jag har alltid varit den längsta i klassen. Eller ja, en av de fem längsta iallafall, och alltid den längsta av tjejerna. Det har varit jobbigt, och kul. Men nu är jag väl medellång i den nya klassen, som tur är!

Jag älskar läsk. Konstigt va? Haha, nej jag skoja. Men seriös, jag älskar läsk. Jag gillar inte saft så mycket, och jag hatar mjölk. Så läsk eller vatten ska det vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0