peace out homies

Hej kamrater.

Sitter i soffan och lyssnar på musik. Väldigt härligt. Kom hem för ett tag sen, sa hej till pappa som jobbat hemma idag, gick o bytte om till mjukisar, tog en yogurt (stavning), med kola smak. As äckligt faktiskt.. ;) Och nu är jag här :)

Moas dag:

Gick upp, efter att pappa tjatat i en halvtimme, klädde på mig, Kollade på julkalendern, och sen fick jag extremt brottom, haha. Hade tänkt blogga men jag hann helt enkelt inte. Men jag fick skjuts av pappa, som även skjutsade min bror och hans kompis. Så jag kom till skolan vid 8 tiden. Vi började med No, vi fick typ skrubba bänkar en hel lektion, kollade dock på en 20 minuters film i slutet av lektionen, men ändå.
Efter no'n hade vi MATTEMATIIK :) Astråkigt. Jag, Ida, Aida, Gustav, Jakob och Aksel gick in i ett annat rum, så vi satt där och "pluggade". Efter kanske 15 minuter somnade jag. Och sov tills att Johan P (Läraren) kom in, och då va det 10 minuter kvar på lektionen. Inte bra asså.. IaF. Efter matten, tror jag vi hade spanska, haha, vi hade vikarie, en snubbe som heter Sebastian, han är med på tv, på 5an, i såna där.. "fem bokstäver.. Börjar på O, du vinner 12345678 kronor. Ring och gissa".. Eller hur dom säger, haha, hoppas ni förstår.. hihi :) Han va ganska bra, fast han satt och hjälpte Ida hela lektionen, och tog mina böcker :O Men jag tog Melissas :)
Sen hade vi lunch. Vad blev de för mat..? Juste.. Potatismos med korv (?). Inte så speciellt gott. Efter lunchen hade vi slöjd. Jag kom en halvtimme sent, för jag tänkte gå hem. Men David fick mig o stanna. Jag stannade på slöjden, och efter slöjden drog jag hem, först sa jag hejdå till David, och gick med honom till So'n. Sen gick jag till tunnelbanan och åkte hem till pappa.

Snart ska jag börja fixa lite julstuff. Äta, och sen dra på "We Will Rock You". Det är typ som en konstert teater, tror jag.. Haha, jag har ingen aning, men alla säger den är skiit bra. Så upp till bevis.


Dagens outfit, usel bild. Hehe..
Dr. Martens,
Tights. Pop Troll
Grönt linne. H&M
Svart "kofta". Mammas garderob.
Jacka. Åhlens :)



PussHej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0