Morssss.

Hejsaaan, sitter och lyssnar på musik, som möjligtvis kan få mig o må bra, just nu spelas Logiskt - Petter. Skiit bra låt.
Em, idag är jag sjuk. Har feber osv. Inte så mysigt. Har ingen aning om vad jag ska göra.. Haha,
Jag har inte bloggat på några dagar, förlåt för de, har varit mycket plugg, och jag har varit as sliten. Men, LivEt LekEr.
Snart är det julafton fan..! Fatta, fan va skojj o få julklappar osv. Hahahah,
Ska försöka blogga under julen, men jag tror inte jag kommer ha någon dator, så vi får se, hehe.. Men idag ska jag dra till fader, skojjigt, Snart kommer farmor och farfar + faster. Ska fira "mini julafton" med dom på onsdag, för jag ska till vingåker på torsdag med mamma, och fira jul där med morbror, hans tjej, kusiner, bror och mor. Mysigt, jajaa. Har inte så mycket mer o skriva..

Men vi synes och höres,

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0