kul :)

Hallå..?! Seriöst. Klockan är halv nio och det finns inget inlägg på bloggen förutom de jag skrev imorse. Dåligt.. Hehe, förlåt :)

I alla fall. Ni vet i mitt inlägg jag skrev imorse, där står de "Nej men nu måste jag gå upp.." Haha, jag somnade om. Och vaknade kvart över sju, och skulle åka hemifrån halv. Fick lite bråttom alltså. Fast jag kom i tid som tur är.. Hihih, Efter skolan, stannade jag kvar i skolan med Aida och Ida. Men dom väntade bara på B :) Så när B slutat drog Aida, men Ida stannade kvar, och klistrade fast massvis med paljetter i mitt ansikte. Asgulligt, sen va Ida tvungen o dra, så då stannade jag, och eftersom att B hade slutat va typ Arvid Calle och David kvar, Vi satt i skolan i en timme typ. Vid 4 tiden va Arvid tvungen och hämta sin broder. Så vi gick hem till mig. Kom typ nyss hem, har ätit pizza tagit det exremt chill. Nu står jag och pappa och kollar igenom gamla bilder.. Askul, haha, bloggar sen..

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0