Jul-lov!


jag och fanny i somras. har inget alls med texten o göra, hehe..

NU ÄR DET ÄNTLIGEN JULLOV!!!!!!
Shit va härligt!! Fast imorgon måste jag upp tidigt ändå för att jag ska till Nelly's klassrum och spela upp ett bildspel som hon och jag gjorde igår om hennes klass.

Idag efter skolan så var jag med Ellen, Louise, andra Louise, Julia, Emma & Arvid. Vi satt kvar i skolan ett bra tag, haha. Klockan kvart i fem behövde jag dra, och då drog alla andra också.
Och nu tänker jag ta allt i detalj eftersom att jag inte har något bättre för mig.

Vi gick hem, vi gick halvt igenom Margareta-parken. Sen kom Arvid och Louise på att de inte kunde gå den vägen, så de svängde helt random. Pussade Arvid hejdå, och sen gick vi (jag, Louise nr.2, Ellen & Julia) hem till Louise och "släppte" av henne, sen gick vi vidare. Så åt jag en massa snö, för jag var jätte-torr i min mun. Sen "släppte" vi av Julia.. Och då gick jag och Ellen en bit ensamma. Sen svängde jag av vid konsum och vi gick åt olika håll.

PUSS! Och en extra stor puss till er som pallade läsa allt, hähä!

Kommentarer
Postat av: julia <3

:D

2010-12-20 @ 21:40:41
URL: http://jullliz.blogg.se/
Postat av: Ellen:)

Om ni ser bitmärken i snön, var inte oroliga, det är bara Ida ;)

2010-12-21 @ 17:11:21
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0