hemma


Aida idag..

Har haft en superdag! Har varit hemma hos Louise med Aida, och innan det åkte vi pulka.
Först kom Aida hem till mig, sen åkte vi pulka (eller ja.. tefat!) hela vägen till pulkabacken och där mötte vi Louise.

En liten konversation hemma hos Louise;
Aida: Om min pappa skulle vara nötallergiker så skulle han vara död för länge sen. Han älskar nötter.
Louise: Men Aida, om han vore nötallergiker så skulle han nog inte älska nötter.
Aida: Joo, han kan inte motstå nötter!

Aida: En gång så kom min mamma hem från affären och så ställde hon en påse med nötter på bänken. Sen gick hon till vår granne, och när hon kom tillbaka så var nötterna borta. Då så sa hon bah; Är det du som har ätit nötterna Aida? Och då sa jag bah; Nej.. Och då hon bah; Det måste ha varit din pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0