Hejsan :)

Haha, jag vaknade för typ en timme sen, jag somnade runt 7 halv 8 i morse.. Hade typ inget och göra så jag satte på några filmer, hhaa, vid 6 satt jag och skrattade åt "the hangover" så jävla rolig film.. Haha, ALAN ♥
Men nu ska jag nog bara kolla på typ "Kill Bill" osv. Haha, snart är det ju nyår, fatta kul..! Jag och typ Livi ska kolla om det är någon som är hemma på nyår och kanske typ dra ihop ett gäng och så kan vi laga och äta middag tillsammans, hur mysigt är inte de liksom? Haha, men vi får se.. Livovivo ska iaf sova hos mig på nyår.. Pappa ska dra hem lite folk, och jag orkade inte vara ensamt "barn". Så Livi följer med. Haha, intressant inlägg alltså.. Fast ne. Men, igår va jag med mamma i stan typ hela dagen, jag klippte mig, och blekte håret lite, fick mina ögonbryn färgade, och plockade, och mina ögonfransar färgade. Det va fett skoj. Men här är iaf min "nya frisyr.."
Pussss. MOa ÅbErG.

Kommentarer
Postat av: ellen

Fint de blev!! <3

2010-12-30 @ 09:31:18
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0