1 december,

OHYEAH.

Första december fan, snart JULAFTON. Fan va kul.. Har dock inte köpt en enda present.. Men.. Haha, får väl göra det snart. Jag ska köpa till mamma, pappa och broder.. Tror jag.

Jag har pluggat spanska hela kvällen. Ne.. Inte riktigt va.. Har typ spelat gitarr och suttit vid datorn. Börjar bli lite hungrig.. Jag har inte ätit någon middag. Imorgon har vi spanska förhör tror jag..(?) Har inte ens öppnat boken, tror inte jag kommer göra de heller. HEEE.. Ska dra mig in i duschen, göra en kopp te, sätta mig framför tvn med en näve pepparkakor. Segt. Men det är sånt vi gillar :)


Mormor, gullig..♥

Jag o Bror, Sommar.

Random bild, cykeln jag ramlade med.. (y)

Hehe, ledsen för uselt inlägg, men..

Puss. /m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0