Haha,

Hejsaaaan bluuggen..

Jag sitter och kollar på mord, och har hicka, härlig kombination.. Haha, i helgen har inte jag gjort så mycket..

Fredag: Livi sover hos mig, myyys :)
Lördag: Plappar framför tv'n.
Söndag: JulklappsSHOPPING, med Livi i nackaaa :)

Kom till nacka runt 12 tiden, och åkte hem vid 5.. Allt jag köpt va sprumpor.. Härligt..

Idag har jag varit i globen med Livi, vi köpte yttligare lite julklappar, sååå, nu är nästan alla klara förutom Idas.. Hehe, köpte asdyra saker, och det va inte ens värt pengarna.. Haha, eller jo, men det va extremt dyrt, jaja.. Finns inte så mycket jag kan göra åt saken ;)

På tisdag (imorgon) är det luciatåg i kyrkan, fett skojj? :) Missar lite av hemkunskapen och svenskan, härligt..! Ganska kort dag också :)
 
På onsdag ska jag dra in till stan och köpa lite grejor med mamsen, kommer bli kul (?)
Och kolla på "Det finns inga känslor i rymden". Kommer nog bli extremt roligt, att åka och kolla på bio med alla 7or, Haha, vi får se :) Måste pluggaaaa..

På torsdag ska jag inte göra så mycket, tror jag bara ska plugga som en ******** *** ****** **** * ******, till SO-provet.. Haha, vi har no läxa + matte prov.. Något mer? Häähää.

På fredag är det helg, och det kommer bli as soft..! Snart JULAFTON FAN..! Fyhelvete va skojj..! Ingen aning om´vad jag ska göra menmen.. Det kommer säkert bli bra, har dock so prov på morgonen, inget man precis längtar till om jag säger så.. Kommer antagligen faila, men ska försöka bli godkänd, helst typ ,vg, men okej..

Haha, men jag har nästan fullt upp i veckan, så jag komer väl antagligen inte blogga på speciellt mycket veckan som kommer, men jag ska försöka..

Nu börjar CSI..

Puss & Förlåt..

M
oa Åberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0