god morgon!

Vaknade för tio minuter sen, startade datorn direkt för att kolla vilka öppetider Farsta har idag. De öppnar klockan elva, så jag ska börja åka dit om en timme exakt för att kunna vara där när de öppnar.
Ska shoppa;

Underkläder - Skulle behöva lite nya, några snygga trosor hittar jag säkert idag iallafall ;)
Bikini - Behöver en ny, lika bra att passa på nu när man kan få en snygg för tio spänn.
Mysdress - Lite fjortisvarning, men vafan, jag orkar faktist inte bry mig :D
Solglasögon - Om jag hittar några!
Magtröjor - I'm in love! Älskar magtröjor, H&M har några skitsnygga jag tänkte råffa åt mig idag. Även om de inte är på rea!


Detta shoppade jag förra året. LOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0