God Jul!

Jag kan faktiskt inte fatta att det är julafton redan...IMORGON!!!
Allt har gått jätte snabbt ju! Jag menar det känns som att det var typ en vecka sen man öppnade första luckan i chokladkalendern ;)
Är det bara jag som måste följa traditioner?
Idag tillexempel så klädde vi granen alldeles för tidigt och pappa satt vid datorn! Vi brukar alltid klä granen typ kl.7 och då är alla med och vi lyssnar (och sjunger med ) på jullåtar med jättehög volym, haha♥
Hoppas inga traditioner bryts imorgon iaf!
Vi ska vakna tidigt och kolla på julkalendern, alla i familjen! Och sen ska vi öppna ett varsitt paket. Efter det klär vi på oss och fixar oss. Sen så tar vi vårt pick å pack och sticker till Mormor och Morfar :)
Sen är det tråk, efter tråk är det "Kalle Anka" och efter Kalle anka är det mer tråk och lite äcklig julmat :)
Och sen kommer tomten och man får fresener :D :D :D
Förlåt för ett långt och ointressant inlägg...
Och om ni undrar så sitter jag på golvet precis utanför köket, och om ni undrar varför jag gör det så är det för att Ebba är i köket och bakar och vill ha sällskap och jag får inte ha datorn i köket...pappas stupid regel :(
pussar//Ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0