:(

Fick inte med mej någonting idag. Först var vi i nacka forum, där lämnade jag in skorna så dom blir klara snart hoppas jag. Annars måste jag använda mina gamla skor som är jättesmå...Sen skulle jag kolla efter kameran, men nej den fanns inte, så då gick vi för att titta om de hade några snygga skal, men dom säljer nästan bara Iphone4 sal så jag får beställa ett från nätet istället, där finns det mycket att välja på :)
Sen så vi bestämde oss för att åka till Sickla för att Ebba skulle köpa en jacka. När vi kommer dit så ser jag elgiganten, och det var på deras hemsida jag sett kameran jag ville köpa så jag blev jätteglad! Innan vi gick in på elgiganten tog vi ett kort till mitt leg :) Och sen när vi är på elgiganten och jag hittat kameran ser jag att det kostar dubbelt så mycket som på internet! Och den finns inte på lagret så jag kan inte beställa den :(
Men det jobbigaste var att samtidigt som allt det här så är jag jätteförkyld!
Inte min dag asså :P
Men ikväll ska jag iallafall mysa till någon film så mår jag kanske lite bättre :)
Ny tröja :)

Kommentarer
Postat av: julia

jag var också i nacka forum!!! :) <3

2010-12-27 @ 21:28:01
URL: http://jullliz.blogg.se/
Postat av: jojjo

Skulle vi inte sluta med smilisar :/

2010-12-30 @ 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0