It's impossible.

Ledsen för ett knasigt inlägg lite tidigare, hah, skulle blogga från min mobil, men jag kan bara lägga in bild, och skriva rubrik, inget annat. Haha, iaf. Jag har varit hemma från skolan idag, jag tog mitt pickopack och drog till mammsen. Em, jag gjorde lite käk och sen somnade jag, mamma kom hem för en halv timme sen kanske. Funtar på att dra hem till pappa snart igen, men vi får väl se. Andra advent igår, as mysigt. Min kusin kom, och min brors kamrat. Em, jag har typ röda märken på mina ben för att Edvard (simons kompis) slog mig med en sladd. Gjorde ont som in i helvete..! Aja,

Lite sliten sådääär, menmen. Har inget bättre för mig.

Simma lugnt,

Pussen.

/Moaaaaaaaaaaaaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0