candy, candyy

helloo, sitter här i mysdress och äter mej tjock på godis :)
Ska snart till nacka forum med mamma och Ebba...tror jag...eller någon annanstans...
Ska iallafall byta ett par skor som gått sönder, har inte haft dom så länge :(
Sen ska jag köpa ett skal till mobilen :) Något rosa tror jag, men vill inte att det ska bli för mycket så vi får se... Sen har jag sparat ihop till en kamera som är på REA så den måste köpas snart så att priset inte höjs, kommer vara helt pank efter jag köpt den :P
Sen ska jag också ta ett kort till mitt kontantkort! Har längtat efter att få ett!
Så det kommer bli en stressig dag...
Outfit :
haha har svarta strumpbyxor, det syns inte...smarta Ellen!!
haha, ses//Ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0