bloggen..! :)

Heeeeii, som ni antagligen märkt har jag inte bloggat på ett tag. När jag va i vingåker hade jag inget internet.. Men nu är jag hemma och har de. Så här kommer lite text.. Hoppas ni orkar lästa allt.. :)
23/12-10 Torsdag, 23:30
Em, jag vet att jag inte bloggat och så på sista tiden, och jag vet att jag inte skriver ett inlägg nu heller, men jag skriver lite som jag sen kommer läga in på bloggen, idag är de den 23 december, 2010.. Härligt imorgon är de JULAFTON FAN :)
Igår firade jag jul med fader min, fick en dator, den jag skriver på/med nu. Kanske inte så fin, men vafan? De är liksom bara en dator, är glad att jag fick de liksom. Eeeeee. Jag är i vingåker nu, och min kusin ligger och nunnar högt bara för att jag ska sluta skriva och så.. Haha, fett gulligt..
Tåget vi skulle med i morse va inställt (typiskt?). Fick vänta på ett annat som kom två timmar senare, Haha.. KUL. Men nu har vi varit här ganska länge, ätit middag osv. Härligt.. Klockan är 23:37 nu, så jag måste sova. Somnade klockan 4 igår 'morse'. Haha, mysigt.. Fast ne.. Imorgon är det julafton, får se vad jag får av mamsen. Fick dock mer av pappa än en dator, pallar inte säga allt. Puuussss & Godnatt + god jul (!) :)
24/12-10 Fredag. JULAFTON..!
21:34
Chaaaaaaaaaaaa, haha, hei :)
Idag är det julafton, aschill. Vaknade ganska tidigt, runt halv 10 kanske. Haha, lite för tidigt kanske.. Men jag åt frukorst, och duschade. Sen sminkade jag mig och klädde på mig :) När jag va klar satte vi oss och kollade på Kalle Anka, askul..! Haha, det va ganske mysigt, sen blev jag så himla trött att jag gick o la mig i mammas säng och somnade.. Haha..! Vaknade när det va middag, julbord ofc? ;) Hihih. Seeeeen. Öppnade vi alla paket (y).. Idag fick jag Onepiece, gitarr, halsduk, spotify prenium i en månad. Parfym. Och i onsdags när jag firade med pappa fick jag, örhängen, halsband, dator, pengar. Tror inte jag glömt något. Haha, men nu ska jag njuta av resten av kvällen. God Jul Hörni.. :)
25/12-10 Juldagen.. 13:39
Hejsan, har ätit frukost, och tagit det väldigt lugnt nu på morgonen. Ska snart åka till mina andra kusiner, som bor en bit bort. Typ på en bondgård. Sitter i min onepiece och pallar inte byta om, så jag åker i den. Spelar väl ingen roll? Haha, Imorgon ska vi åka hem, och jag måste plugga som fan..! Har so prov och spanska prov, kommer faila grovt på båda, kanske göra som Lee skriva om Star Wars och Harry Potter.. Haha! Vi ska antagligen ta det väldigt lugnt där borta, så jag har inte så mycket o skriva. Hihih. Men jag ska börja blogga mer, mycket mer. Men nu ska jag sätta på mig lite kläder under min onepiece så jag inte fryser ihjäl. Pusshej, :)
23/12-10 Torsdag, 23:30
Em, jag vet att jag inte bloggat och så på sista tiden, och jag vet att jag inte skriver ett inlägg nu heller, men jag skriver lite som jag sen kommer läga in på bloggen, idag är de den 23 december, 2010.. Härligt imorgon är de JULAFTON FAN :)
Igår firade jag jul med fader min, fick en dator, den jag skriver på/med nu. Kanske inte så fin, men vafan? De är liksom bara en dator, är glad att jag fick de liksom. Eeeeee. Jag är i vingåker nu, och min kusin ligger och nunnar högt bara för att jag ska sluta skriva och så.. Haha, fett gulligt..
Tåget vi skulle med i morse va inställt (typiskt?). Fick vänta på ett annat som kom två timmar senare, Haha.. KUL. Men nu har vi varit här ganska länge, ätit middag osv. Härligt.. Klockan är 23:37 nu, så jag måste sova. Somnade klockan 4 igår 'morse'. Haha, mysigt.. Fast ne.. Imorgon är det julafton, får se vad jag får av mamsen. Fick dock mer av pappa än en dator, pallar inte säga allt. Puuussss & Godnatt + god jul (!) :)
24/12-10 Fredag. JULAFTON..!
21:34
Chaaaaaaaaaaaa, haha, hei :)
Idag är det julafton, aschill. Vaknade ganska tidigt, runt halv 10 kanske. Haha, lite för tidigt kanske.. Men jag åt frukorst, och duschade. Sen sminkade jag mig och klädde på mig :) När jag va klar satte vi oss och kollade på Kalle Anka, askul..! Haha, det va ganske mysigt, sen blev jag så himla trött att jag gick o la mig i mammas säng och somnade.. Haha..! Vaknade när det va middag, julbord ofc? ;) Hihih. Seeeeen. Öppnade vi alla paket (y).. Idag fick jag Onepiece, gitarr, halsduk, spotify prenium i en månad. Parfym. Och i onsdags när jag firade med pappa fick jag, örhängen, halsband, dator, pengar. Tror inte jag glömt något. Haha, men nu ska jag njuta av resten av kvällen. God Jul Hörni.. :)
25/12-10 Juldagen.. 13:39
Hejsan, har ätit frukost, och tagit det väldigt lugnt nu på morgonen. Ska snart åka till mina andra kusiner, som bor en bit bort. Typ på en bondgård. Sitter i min onepiece och pallar inte byta om, så jag åker i den. Spelar väl ingen roll? Haha, Imorgon ska vi åka hem, och jag måste plugga som fan..! Har so prov och spanska prov, kommer faila grovt på båda, kanske göra som Lee skriva om Star Wars och Harry Potter.. Haha! Vi ska antagligen ta det väldigt lugnt där borta, så jag har inte så mycket o skriva. Hihih. Men jag ska börja blogga mer, mycket mer. Men nu ska jag sätta på mig lite kläder under min onepiece så jag inte fryser ihjäl. Pusshej, :)
26/12-10 Idag, 14:46

Hejsan, sitter på tåget på väg hem till stockholm. Tåget va en timme sent så jag kommer fram om kanske en halv timme. Det är ganska härligt och åka tåg. Men vårat första tåg va inställt så vi fick beställa nya biljetter och fick jätte bråttom. Men när vi kom till stationen, gick de inte o hämta ut några nya biljetter och tåget va försenat. KUL. Men jag, mamma och simon kom inte i samma vagn. För det blev knas med biljetterna. Men de är ganska skönt att åka tåg ensam.. När man vet vart man ska och de inte är så mycket folk runt omkring.. Jaja, måste packa ihop mina saker nu. Bloggar när jag kommer hem puss..
Nu.
HEI, ska kolla på systrar i jeans nu. Bloggar mer sen. Bilder kommer senare, ha de stört skönt. Puss M :)

Kommentarer
Postat av: Berfin

Vad jobbigt med tågen, skulle själv inte orka :)

2010-12-26 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0