3 december, och helg

Godmorgon fan. Kolckan är ungefär halv sju och solen strålar utanför mitt fönster, fåvlarna sjunger fint, och det är varmt ute. Nej, okej. Tillbaka till verkligheten. Jag vaknade precis. Kan nästan inte ens se något, för mina ögon orkar typ inte (?) Men det första jag gör, när jag vaknar, är att kasta mig over datorn som varit på hela natten, börjar bli lite piggare nu, men mina ögonlock faller ändå ihop. hm, jobbiigt. Men idag är det ju fredag. Fan va gött, Vilket innebär, ingen skola, sova ut, och andra advent. Fatta chillligt. Men idag börja jag tio över åtta, med bild. Askul, fast ne. Och jag måste nog ta och släppa min fina sommardröm och gå upp ur sängen, så jag inte kommer försent till skolan.
Ska träffa david ikväll tror jag, min fredag är fett knepig. Skulle ta hem vänner, men det blev inte så, så nu vet inte jag om Emelie ska sova här eller inte, men om hon inte ka det, ska jag nog dra till david, som dock möjligtvis kan ha gäster, men isf, kanske vi drar någon annanstans. Om Emelie sover hos mig, är hon bossen, vi gör vad hom vill och jag vet inte riktigt vad hon vill. Haha. Men ni kommer iaf få veta vart jag ska och hur det blir osv. Men nu måste jag dra igång fan, ;)

Puss. /
Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0